تولید کننده پروفیل upvc با کیفیت | بست ویژن
تولید کننده پروفیل uPVC با کیفیت
ژوئن 27, 2020
خرید پروفیل upvc | خرید پروفیل یو پی وی سی
مشاوره در زمینه خرید پروفیل uPVC
ژوئن 29, 2020

بهترین پروفیل uPVC از لحاظ کارایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین پروفیل upvc | پروفیل بست ویژن

در این مجال قبل از معرفی بهترین پروفیل uPVC به بررسی ویژگی‌ها و مزایای uPVC پرداخته می‌شود. در طول دهه گذشته، پروفیل uPVC  نسبت به چوب و فلز به عنوان گزینه برتر برای استفاده در پروفیل‌های پنجره و درب دو جداره شناخته و استفاده شده است. این برتری را می‌توان به طیف گسترده‌ای از مزایایی که این پروفیل‌ها نسبت به سایر مواد دارد نسبت داد.

اجازه دهید تا به یک معرفی کوتاه از پروفیل uPVC بپردازیم و اینکه چگونه این پروفیل‌ها به طور مداوم از عملکرد بالا و دوام حداکثر بهره می‌گیرند.

پروفیلuPVC  چیست؟

پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک  (uPVC)، که به عنوان PVC سفت و سخت نیز شناخته می‌شود، یک پلیمر بسیار پایدار مبتنی بر پلی وینیل کلرید (PVC) است که تکامل یافته، کارآمدتر، با دوام‌تر و مقرون به صرفه‌تر شده است. uPVC یک جایگزین با دوام بیشتر برای چوب و آلومینیوم در صنعت ساخت و ساز است.

انتخاب بهترین پروفیل uPVC برای درب و پنجره دو جداره در پروژه‌های مسکونی و تجاری با توجه به مزایا و ارزش‌های افزوده آن پیشنهاد انبوه‌سازان و صاحبان نظر هست. بهترین پروفیل‌ها دارای خاصیت تطبیق پذیری بالا بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که  نیازهای فعلی و آتی مصرف کنندگان را برآورده سازند.

چرا uPVC بهترین انتخاب است؟

پروفیل‌های uPVC درب و پنجره بدون سرب، آسان برای نگهداری و دارای کارایی بالا هستند. میزان انعطاف پذیری بالای آنها باعث می‌شود تا در پروژه‌های تجاری و همچنین مسکونی گزینه‌ای ایده آل برای پنجره‌ و درها باشد. بر خلاف مصالح سنتی که در پروفیل‌ها ، از چوب و آلومینیوم استفاده می‌شود ، پنجره‌ها و درهای uPVC  شکل خود را حتی در شدیدترین شرایط آب و هوایی حفظ می‌کنند و برای مدت زمان طولانی تری باقی می مانند.

خوب است بخوانید: تولید کننده پروفیل uPVC

uPVC  چه مزایایی دارد؟

  • صرفه جویی در مصرف انرژی: حداکثر 3 برابر در حفظ دمای خنک محیط داخلی مؤثر است.
  • عاری از آلودگی : پروفیل uPVC به کار رفته برای پنجره‌ها و درها دوستدار محیط زیست هست و به طبیعت از آن جهت که باعث قطع درخت نمی‌شود یا در مرحله تولید آلودگی هوا ایجاد نمی‌کند ضرری نمی‌زند.
  • محافظ در برابر آب: پروفیل‌های UPVC کاملاً در برابر باران مقاوم هستند.و یک انتخاب مناسب برای استان‌های شمالی کشور محسوب می‌شود چون از نشتی آب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. علاوه بر اینکه آب شور باعث پوسیدگی و از بین رفتن آنها نمی‌شود.
  • نگهداری آسان: به شرط آنکه بهترین پروفیل uPVC برای درب و پنجره به کار رفته شده باشد، سال‌های سال بدون نیاز به انجام اقدام خاصی مثل رنگ کردن و فقط با پاک کردن ساده با دستمال و آب به همان زیبایی و تازگی اولیه خود باقی خواهد ماند.
  • عایق حرارتی: به لطف عایق حرارتی که حداقل 2.2 برابر بهتر از پروفیل‌های آلومینیوم است ، پروفیل‌های بست ویژن به کاهش هزینه‌های انرژی در ساختمان‌ها کمک می‌کنند.
  • ضد موریانه: پروفیل‌های uPVC در شرایط مرطوب آب و هوایی مثل نواحی شمالی کشور از موریانه‌ها در امان بوده و از بین نمی‌رود.
  • عایق صدا: آنها دارای یک سیستم منحصر به فرد با مهر و موم محکم و بدون منافذ هستند، که سطح انتقال سر و صدا را تا 30-40 دسیبل بسیار کاهش می‌دهند.
  • مقاوم در برابر آتش: پروفیل‌ یو پی وی سی آتش نمی‌گیرند و به راحتی اجازه پخش آتش را نمی دهند.
  • مقاومت در برابر باد: این پروفیل‌ها برای ارتفاعات بلند و مناطق ساحلی است که مستعد وزش باد شدید و باران شدید هستند باز هم انتخاب مناسبی هستند. حتی سالها قرار گرفتن در برابر وزش باد شدید به هیچ وجه پروفیل‌ها را تضعیف نمی‌کند.

بهترین پروفیل uPVC چگونه تولید می‌شود؟

پروفیل های پنجره و درب uPVC بست ویژن با استفاده از بالاترین کیفیت مواد اولیه و ماشین آلات پیشرفته ساخته می شوند. تست های با کیفیت دقیق و منظم در هر مرحله از فرآیند ساخت انجام می‌شود تا از کیفیت عالی و عملکرد بالای آنها اطمینان حاصل شود. پروفیل‌های uPVC تولیدی گروه بست ویژن با یک ترکیب بدون سرب و مقادیر بالاتر تیتانیوم ساخته شده‌اند. در مرحله اکستروژن، از ماشین آلات اکستروژن معروف در جهان استفاده می‌شود. تجهیزات مخلوط کن اتوماتیک در مقیاس بزرگ ، مخلوطی علمی، دقیق و یکنواخت  مواد اولیه را تضمین می‌کند. قالب‌های با دقت بالا که برای ایجاد پروفیل به کار می‌روند، از دقت بالا درابعاد و کیفیت عالی آن اطمینان حاصل می‌کنند. کل مراحل با دقت و تلاش توسط تیم کنترل کیفیت ما کنترل می‌شود.

پروفیل uPCV بست ویژن، بهترین انتخاب

جستجوی شما برای انتخاب بهترین پروفیل uPVC برای پنجره و درهای زیبا، قابل تنظیم ، بادوام و با کارایی بالا با پروفیل‌های uPVC بست ویژن به پایان می‌رسد. پروفیل‌های uPVC بست ویژن با کیفیت بالا برای پنجره‌ها و درها دوام، مقرون به صرفه، استقامت عالی در برابر آتش و ماندگاری طولانی را به لطف ساخت قوی آنها را تضمین می‌کند.