نگهداری در و پنجره upvc | پنجره و در upvc
نکات مهم برای نگهداری از پنجره و درهای uPVC
ژوئن 22, 2020
تولید کننده پروفیل upvc
انتخاب بهترین تولید کننده پروفیل uPVC
ژوئن 24, 2020

زمان مناسب برای تعویض در و پنجره uPVC

تعویض در و پنجره uPVC

تعویض در و پنجره uPVC با رعایت نکات لازم برای مراقبت و نگهداری از درب و پنجره یک اتفاقی هست که به ندرت مخصوصاً در ساختمان های لوکس رخ می‌دهد. از آنجایی که مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر روی خانواده‌ها وارد می‌کند شاهد هستیم که مردم در همه زمینه‌ها مراقب هزینه‌های خود هستند. آنها تعویض درب و پنجره را به عنوان هزینه اضافه تلقی می‌کنند. و فقط زمانی که درب و پنجره‌ها از هم جدا می‌شوند تصمیم به تعویض و جایگزین کردن آن می‌کنند. در این مقاله مواردی که مشخص کننده زمان تعویض درب و پنجره uPVC و یا برای بازسازی ساختمان هست بیان شده است.

چه زمانی باید اقدام به تعویض در پنجره‌  uPVC کرد؟

-اگر عملکرد در و پنجره UPVC شروع به افت کرده است

درست مانند هر دستگاه یا ابزار، درب یا پنجره uPVC با گذشت زمان عملکرد خود را از دست می‌دهد. اگرچه تمامی فریم‌های مدرن دو جداره و سه جداره بصرفه از لحاظ انرژي با گازهای آرگون پر شده‌اند که به جلوگیری از از دست دادن گرما کمک می‌کند، اما کیفیت عملکرد آنها به مرور زمان کاهش می‌یابد. کاهش کیفیت درب و پنجره‌ها نشانگر این است که فرسوده شده‌اند و زمان تعویض آنها رسیده است.

مدت زمان استاندارد استفاده از درب و پنجره‌ها به پایان رسیده است

وقتی امنیت و آسایش فرد به میان می‌آید، پول نباید اهمیت بیشتری داشته باشد. بعد از گذشت 15 سال و استفاده، درها و پنجره‌های uPVC باید تعویض شوند یا اقدامات لازم جهت تعمیر و نگهداری آنها باید انجام شود، از جمله تعویض قفل سیلندر یورو که نقطه ضعف در قفل uPVC است. نصب قفل سیلندر ضد ضربه محکم برای بالا بردن آسایش و امنیت خانه شما مفید خواهد بود. بعضی از افراد اظهار می‌کنند که ظاهر پنجره یا درب آنها خوب است و نیازی به سرویس کاری ندارد. اما باید گفت که انجام عملیات تعمیر توسط نیروی متخصص می‌تواند عمر درب و پنجره را بالاتر ببرد.

عایق صدا نبودن

هیچ فردی از زندگی در یک محیط پر سر و صدا  لذت نمی‌برد. مزیت و برتری قابل تحسین در و پنجره‌های uPVC در توانایی غیر قابل انکار آنها در ممانعت از ورود صداهای بیرونی و محیط خارجی به داخل خانه است. اگر احساس می‌کنید که با وجود درب و پنجره‌های uPVC صداهای مزاحم از فضای بیرون به داخل محیط خانه شما وارد می‌شوند به فکر تعویض پنجره‌ و درهای uPVC باشید. گا زآرگون پر کننده فضا در پنجره‌های سه جداره و قاب درب uPVC به طور مؤثر باعث کاهش آلودگی صوتی خواهد شد.

عدم تعادل دما

با گذشت زمان، فریم‌های uPVC راندمان و کارایی خود را در تنظیم گرما و جلوگیری از هدر رفت آن از دست می‌دهند. در پنجره‌ها و درهای uPVC ، قسمت شیشه در کنترل و افزایش یا کاهش دما نقش مهمی دارد. اگر متوجه شدید که هوای بیرون داخل ساختمان می‌شود یا گرمای داخل ساختمان خارج می‌شود، به فکر تعویض در و پنجره ساختمان خود باشید. شاید به نظر برسد که تعویض درب و پنجره هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت ولی اگر بصورت دقیق‌تر بررسی کنید متوجه خواهید شد که یکی از علل انتخاب پروفیل یو پی وی سی برای فریم درب و پنجره ویژگی عایق گرما بودن آن است. می‌توان گفت هزینه‌ای که صرف گرم کردن ساختمان در زمستان یا سرد کردن آن در تابستان می‌شود به مرور زمان از هزینه تعویض آن بیشتر خواهد شد.

ویژگی‌های ظاهری درب و پنجره uPVC

با گذشت زمان، درها و پنجره‌ها بر اثر واکنش با نور خورشید تغییر رنگ می‌دهند. این به زیبایی ظاهری آنها آسیب می‌رساند. در واقع، درها و پنجره‌ها یکی از پارامترهای تعیین کننده در زیبایی ساختمان به حساب می‌آیند. در صورت تغییر رنگ و زرد شدن قاب در و پنجره‌های خود، می‌توانید آنها را تعویض کنید.

همیشه راحتی و امنیت شما باید در اولویت‌هاتون قرار بگیرد. درب و پنجره uPVC امنیت و راحتی مورد نیاز شما را  برایتان به ارمغان می‌آورد. قفل‌های امنیتی بی نظیر و شیشه‌های محکم مورد استفاده و طول عمر بالا این امینت را برای شما تضمین می‌کند. در پایان باید خاطر نشان کرد که کیفیت و طول عمر پروفیل‌های uPVC نسبت به دیگر پروفیل‌ها مثل آلومینیوم یا چوب بالاتر است و به نسبت در بازه زمانی طولانی تری نیاز به تعویض پنجره‌ و درهای uPVC خواهد بود. با خرید در و پنجره سه جداره uPVC با کیفیت بالا، به فکر بهبود راحتی و امنیت خود باشید.

خوب است بخوانید: انواع پنجره upvc