انواع پروفیل upvc | بست ویژن
انواع پروفیل upvc درب و پنجره
ژوئن 7, 2020

قیمت درب و پنجره upvc

قیمت درب و پنجره upvc

چرا قیمت درب و پنجره upvc گزینه‌ای مقرون به صرفه برای مشتریان می‌باشد؟

به صرفه بودن قیمت درب و پنجره upvc نظریه‌ای هست که استقبال زیاد مشتریان موید آن است. استفاده از پنجره و درهای uPVC صرفاً یک پیشنهاد جذاب برای زیبایی ساختمان نیست. بلکه آنها نه تنها از نظر تخصصی به خوبی طراحی شده‌اند، بلکه برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری ارزش ماندگاری به همراه دارند. آنها محکم، با امنیت و تقریباً بدون نیاز به نگهداری هستند. ویژگی‌های منحصر به فرد پروفیل uPVC چیزی است که باعث شده میلیون‌ها صاحب و سازنده درب و پنجره در سراسر کشور که قصد ساختن در و پنجره با کارایی بالا، تعمیر و نگهداری پایین و مقرون به صرفه برای مدت طولانی هستند، آن را به یک انتخاب آشکار و ترجیح تبدیل کند.

نگهداری آسان و کم هزینه درب و پنجره‌های uPVC، عدم نیاز به رنگ کردن دوره‌ای و هزینه‌بر،  پوسته پوسته‌ای نشدن، بدون محو و تحلیل شدن، زنگ زدگی و پوسیدگی بخشی از ویژگی‌های منحصر بفرد پروفیل های upvc هست. تمام آنچه که برای حفظ ظاهر، کارایی و زیبایی آنها لازم است، تمیز کردن گاه به گاه با یک دستمال مرطوب و ریختن کمی روغن روی قفل‌ها ، لولا و اهرم‌ها است. ویژگی‌های بیان شده نشان می‌دهد که قیمت پروفیل upvc واقعاً به صرفه و اقتصادی است.

جنبه‌های مختلف به صرفه بودن قیمت درب و پنجره upvc

1- عمر طولانی

همان طور که بیان شدپروفیل های upvc  به اقدام خاصی برای نگهداری نیاز ندارند و از عمر و دوام بالایی برخوردار هستند این امر موجب به صرفه بودن درب و پنجره یوپی وی سی برای طولانی مدت می باشد. برخلاف پروفیل های چوبی یا پنجره‌ها و درهای ساخته شده از مواد دیگر -که مستعد ابتلا به موریانه و آلودگی، زنگ زدگی، محو شدن و تابیدن هستند – پروفیل های uPVC شکل، اندازه و رنگ خود را برای سالهای زیادی حفظ می‌کنند.

2-سازگار با آب و هواهای مختلف

درب و پنجره‌های upvc از آنجا که با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار و پایدار هست به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند از مناطق گرم و خشک تا مناطق گرمسیری، سردسیری و مناطق بارانی. پوسیده نشدن و کم رنگ نشدن در برابر نور خورشید و آب باران آن را با آب و هواهای مختلف سازگار کرده است.

3-بهره وری در مصرف انرژی

قیمت درب و پنجره‌ uPVC به دلیل بهره‌وری در مصرف انرژی یکی از جنبه‌های فرعی  بر اقتصادی بودن آنها است. تشکیل شدن از چندین بخش، گازهای ایزوله کننده در عایق بندی حرارتی بودن کمک می‌کند و متعاقب آن هزینه گاز و برق مصرفی  را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد (2.2 برابر بهتر از آلومینیوم). پنجره‌های upvc را به دلیل توانایی بالا در ذخیره انرژی “پنجره سبز”  می‌نامند. پروفیل های یو پی وی سی در مرحله تولید هم به انرژی کمتری نیاز دارند علاوه بر اینکه آلودگی کمتری برای محیط زیست به همراه دارند.

پروفیل های upvc بست ویژن

پروفیل‌های uPVC بست ویژن  از سطح بسیار بالایی از کیفیت برخوردار هستند. بست ویژن پروفیل‌های مستحکم و با کیفیت با امکانات ویژه در کنار سبک های متنوع برای پاسخگویی به نیازهای معماران، طراحان، پیمانکاران ساختمانی و سازندگان درب و پنجره فراهم کرده است.

 پروفیل‌های بست ویژن توسط نیروی کار کاملاً آموزش دیده و ماهر که در قالب پارامترهایی که طبق استاندارد تعیین شده است، فعالیت می کنند ساخته شده‌اند. پروفیل‌های uPVC بست ویژن بدون سرب ساخته شده است تا پایدار و 100٪ سازگار با محیط زیست باشند. هدف این مجموعه ارائه بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب است. از موارد مطرح شده در بالا نتیجه می‌شود که قیمت درب و پنجره upvc به صورت کلی و در دراز مدت پایین‌تر از انواع دیگر پروفیل‌های درب و پنجره‌ است.

با انواع پروفیل upvc بست ویژن آشنا شوید.