در upcv
در uPVC
جولای 18, 2020
استانداردهای پروفیل uPVC | پروفیل یو پی وی سی
استانداردهای پروفیل uPVC چیست؟
جولای 20, 2020

معرفی پنجره‌ کلنگی

پنجره کلنگی

آیا خانه شما نیاز به پنجره کلنگی دارید؟ برای انتخاب پنجره مناسب برای خانه خود، لازم است که بر روی چند دیدگاه مهم تمرکز کنید. با وجود تعداد قابل توجهی از گزینه‌های مختلف از سبک‌ها و اندازه‌های مختلفی که در دسترس است، انتخاب پنجره مطابق با خانه شما دشوار است.

اگرچه پنجره‌های دوجداره به تدریج استانداردتر شده و رواج یافته‌اند، پنجره‌های کلنگی با توجه به نکات برجسته‌ای که ارائه می‌دهند از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. شما می‌توانید با کمک طراح داخلی، یک نوع خاص از پنجره را برای خانه خود انتخاب کنید. در زیر برخی از مزیت‌هایی مرتب با این پنجره‌ها بیان شده‌اند. این سبک از پنجره‌ها از سمت بالا یا پایین باز می‌شوند و معمولا در سرویس‌های بهداشتی و حمام برای تهویه هوا به کار می‌روند. نام دیگر این پنجره‌ها پنجره تهویه است.

ویژگی‌های پنجره کلنگی

۱-عملکرد خوب

دارندگان املاک عاشق شیوه خارق العاده و ساده برای کم کردن هزینه ساختمان‌هایی که می‌سازند هستند. ویژگی خارق العاده این مدل از پنجره باز کردن آن است. متفاوت از انواع دیگر پنجره‌ها، می‌توانید آن را به طور کامل به سمت بیرون بچرخانید. به همین ترتیب، می‌توانید آن را نیمه باز کنید، یا آن را بسته نگه دارید (که یک مهر و موم غیرقابل نفوذ را شکل می‌دهد). به سرعت حرکت می‌کند و به راحتی قفل می‌شود.

۲-دید بیرونی بی عیب و نقص

با استفاده از این پنجره‌ها، با یک هزینه معمولاً متوسط​​، متفاوت از سایر انواع پنجره‌ها، از منظر نسبتاً مناسب بیرونی و نور کامل خورشید برخوردار می‌شوید. با توجه به اینکه به صورت کامل پنجره چرخیده می‌شود مزاحمی برای دید کاربر وجود ندارد.

3- طراحی گسترده و اشکال مختلف

مهم است که یک پنجره بتواند متناسب با هر سبکی باشد. این چیزی است که باعث می شود این نوع از پنجره در پنجره‌های تزئینی مورد استفاده قرار گیرد. پنجره کلنگی یا تهویه uPVC در اشکال و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند. آنها همچنین می‌توانند با انواع مختلف طراحی مانند فرانسوی، استعماری یا معاصر ترکیب شوند.

4- بهره‌وری انرژی

یكی از مهمترین نكات پنجره‌ کلنگی، بهره‌وری بالای آنها بر روی انرژی نسبت به دیگر سبک‌ها و ساختارهای مختلف است. از آنجا که قسمت بالای پنجره با پوشاندن یک قطعه از محفظه بسته می‌شود، امکان این که هوا بتواند راهی برای عبور داشته باشد نیست. با باز کردن پنجره بطور فزاینده‌ای نور طبیعی دریافت می‌شود.

۵-  استحکام بالا

شکستن پنجره‌های تهویه سخت است. قفل‌ها به صورت مارهایی ساخته شده درون محفظه قرار می گیرند و آنها را غیر قابل دستیابی می‌کنند. پنجره‌های تهویه را می‌توانید با یک چرخش ساده و مستقل از چارچوب آچار پیچ کنید. این پنجره‌ها منحصراً برای باز کردن و بسته شدن مفید نیستند،  علاوه بر این، امنیتی بیشتری را برای خانه شما ارائه می‌دهند.

6-تهویه هوا

با باز کردن پنجره تهویه، بتوانند با دسترسی بیشتر هوا به خانه خود، انتشار هوا را بهبود بخشند. با باز کردن پنجره و راه بیرونی، آنها نسیم‌های سبک را به داخل خانه شما هدایت می‌کنند و خانه‌ای راحت و راحت را تضمین می‌کنند. در زمانی که هوا گرم هست با باز کردن و قفل نگه داشتن پنجره  با پروفیل یو پی وی سی باد سرد را به داخل خانه آورد.