لاستیک درزگیر پنجره دو جداره | پنجره دو جداره بست ویژن
لاستیک درزگیر پنجره دو جداره
جولای 4, 2020
پروفیل upvc رنگی
پروفیل uPVC رنگی
جولای 6, 2020

تفاوت بین  پنجره دو جداره و سه جداره چیست؟

تفاوت بین پنجره دو جداره و سه جداره چیست؟ یکی از سؤالاتی است که بسیاری از افراد هنگام ساختن یا باسازی یک خانه می‌پرسند. تا همین اواخر، قاب‌های دو جداره انتخاب ایده‌آل‌ برای بسیاری از مالکان برای پروفیل پنجره به حساب می‌آمد. این اتفاق مبتنی بر فواید زیادی است که لعاب‌های مضاعف ارائه می‌دهند. راز لعاب‌های دو جداره این بود که سطح عایق بالایی را ارائه می‌دهند و روشی مدرن برای گرم نگه داشتن خانه و محیط‌های داخلی هستند.

از طرف دیگر، اثبات شده است که شیشه‌های سه جداره برای مالکان خانه گزینه هیجان انگیز‌تری است. پنجره‌های سه جداره در مقایسه با پنجره‌های یک جداره 3 برابر بیشتر محافظ انرژی هستند. علاوه بر این، دارای مزایای اضافی مانند خلاص شدن از شر نقاط سرد در خانه و افزایش بهره وری انرژی است.

تفاوت ساختاری پنجره سه جداره با پنجره دو جداره صفحه شیشه‌ای اضافی است که در پنجره استفاده می‌شود. این یکی از دلایلی است که باعث شده لعاب سه گانه نسبتاً گران باشد. در این مقاله به تفاوت‌های عمده بین لعاب‌های دوتایی و سه گانه پرداخته می‌شود تا به شما در انتخاب ایده‌آل‌ترین گزینه برای خانه خود کمک کند.

پنجره upvc دو جداره | پنجره upvc سه جداره

مقایسه پنجره دو جداره و سه جداره

شیشه دو جداره یا سه جداره، کدام بهتر است؟ برای هدف انتخاب ایده‌آل برای خانه خود، عاقلانه است که ویژگی‌های منحصر به فرد دو مورد لعاب را درک کنید.

-راحتی بیشتر

پنجره‌های سه جداره در مقایسه با پنجره دو جداره مجهزتر هستند. از آنجا که نقش موثرتری در حفظ دمای ثابت خانه را دارند و محیط داخلی گرمی ایجاد می‌کنند در مقایسه با پنجره‌های دو جداره بهتر هستند.

علاوه بر این، صفحات سه لایه با لعاب سه گانه امکان رطوبت زیاد و سطح کم چگالشی را فراهم می‌آورد. به همین دلیل است که هنگام انتخاب بین پنجره دو جداره و سه جداره باید شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه خود را در نظر بگیرید.

-وزن و عملکرد

پنجره‌های سه جداره از سه لایه تشکیل شده‌اند بنابراین عملکرد صوتی بهتری را تضمین می‌کند. اگر در یک محیط پر سر و صدا زندگی می‌کنید و در خانه خود به آرامش خاصی احتیاج دارید، سر و صدای کمتری به محیط داخلی شما وارد می‌شود.  پنجره‌های دو جداره از نظر تعداد لایه کمتر هستند و محافظت کمتری در برابر صدا دارند.

– محافظت از حرارت و نور

در صورت استفاده از پنجره‌های سه جداره، میزان اتلاف حرارت به میزان قابل توجهی به حداقل می‌رسد. دلیل این است که صفحه اضافی عایق بندی شده است و در مقایسه پنجره دو جداره و سه جداره، پنجره سه جداره مقدار U بهتری دارد. راندمان انرژی در یک پنجره با مقدار U آن تعیین می‌شود. پنجره‌ای با مقدار U پایین‌تر در مقایسه با پنجره‌ای با U بالاتر دارای بازده حرارتی بیشتر است.

یک پنجره سه جداره از مقدارU  کمتری برخوردار است. به همین دلیل است که در طولانی مدت یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می‌شود.

-امنیت

پنجره اضافی که باعث ایجاد تفاوت بین دو پنجره می‌شود، ورود سارقان را از یک پنجره سه جداره دشوار می‌کند. این بدان معناست که مکان امنی را در ملک شما ایجاد می‌کند.

مزایای پنجره سه جداره

  • کاهش قابل توجه از هدر رفت گرما در خانه شما، بنابراین صورتحساب مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهد.
  • از آنجا که گرمای بیشتری را حفظ می‌کند، کارآمدتر است و بنابراین خانه شما را گرم‌تر می‌کند.
  • شکستن آن کار دشواری است و امنیت خانه را حفظ می‌کند.
  • کمتر مستعد ساختن میعان بین پنجره‌ها است.
  • صفحه شیشه‌ای اضافی در مقایسه با پنجره دو جداره در برابر صدا محافظت می‌کند.
  • فضای خالی بین صفحات پنجره‌ها که با گاز بی اثر پر شده است به عنوان یک بهبود دهنده عملکرد آن عمل می‌کند.
  • پنجره‌ طول عمر بالاتری دارد.
  • با استفاده از پنجره‌های سه جداره در منزل، 90 درصد از ورود اشعه ماوراء بنفش به ملک شما جلوگیری می‌کند.

مزایای پنجره دو جداره

در مقایسه بین پنجره‌ دو جداره و سه جداره، لازم به ذکر است که پنجره دو جداره نیز از مزایای برخوردار است. این پنجره‌ها سبک هستند، بنابراین، ادغام آنها با بسیاری از واحدهای دیگر در خانه یا محل کار بسیار ساده است. پنجره های دو جداره یا سه جداره با پروفیل یو پی وی سی بهترین پیشنهاد برای یک ساختمان لوکس است.

  1. کارآمد در مصرف انرژی.
  2. امکان اجرای آسان و انعطاف پذیر ، در نتیجه کاهش هزینه‌های نصب را فراهم می‌کند.
  3. بسیاری از واحدهای دو جداره مدرن وجود دارد که آنها را برای استفاده در یک محله نسبتاً پر سر و صدا ایده آل استفاده می‌شود.