ویژگی پروفیل upvc
ویژگی پروفیل upvc با کیفیت
ژوئن 20, 2020
نگهداری در و پنجره upvc | پنجره و در upvc
نکات مهم برای نگهداری از پنجره و درهای uPVC
ژوئن 22, 2020

پنجره دو جداره upvc ، پنجره مطمئن و محکم

پنجره دو جداره upvc

چه چیزی باعث می شود پنجره دو جداره upvc محکم و ایمن باشد؟ هر سازه معماری دارای پنجره ها و درهای زیادی است. به دلیل تهویه و نور خورشید ، پنجره و درها ملزومات لازم و اصلی هر ساختمان هستند. اما  چه چیزی خانه های ما را ایمن ساخته و به ما اجازه می دهند شبانه با آرامش بخوابیم. آیا از ایمن و محکم بودن به اندازه کافی پنجره و درب های خانه خود اطمینان دارید؟ آیا می دانید چه نوع پروفیلی غیر قابل تخریب شدن است؟

در سال های اخیر، تقریباً تمام پروفیل های پنجره مورد استفاده در خانه ها و دفاتر از uPVC ساخته شده اند. uPVC را می توان به عنوان پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک ، که یک شکل سفت و محکم از جنس PVC است تعریف کرد. پروفیل‌های یوپی وی سی بسیار مقاوم و بادوام هستند و آنها را به گزینه‌ای مناسب برای ساخت پروفیل‌های پنجره و درب تبدیل می‌کنند.

اجازه دهید چند ویژگی پروفیل پنجره‌ دو جداره uPVC را مرور کنیم تا با ویژگی‌های آن آشنا شده و میزان انعطاف‌پذیری آن مشخص شود.

خوب است بخوانید: ویژگی پروفیل upvc با کیفیت

ویژگی پروفیل پنجره دو جداره upvc

– فن آوری:

پروفیل های این نوع از پنجره با استفاده از خطوط اکستروژن آلمانی تولید می‌شوند و رویه تولید آن مطابق با استاندارد اروپایی با عنوان BS EN است. فناوری به کار رفته در طراحی این پروفیل های پنجره توجه و تمرکز زیادی روی استحکام و استقامت دارد ، از این رو نهایت دقت و کیفیت در هر اینچ از این پروفیل های پنجره یافت می‌شود.

آخرین ماشین آلات:

پروفیل های پنجره همه با جدیدترین فناوری آلمانی ساخته شده اند تا با استانداردهای سختگیرانه ایمنی اروپا مطابقت داشته باشند. استانداردهای BS و RAL که استاندارد کشور آلمان است پروفیل یوپی‌وی‌سی را از جنبه‌های مختلف بلاخص ضخامت دیوار‌های اصلی و فرعی پروفیل را تحت نظر می‌گیرد تا یک پروفیل upvc با امنیت و استحکام بالا تولید شود.

تقویت کننده‌ها:

برای ساخت انواع پروفیل‌های پنجره سنگین، آرماتورهای فولادی گالوانیزه مناسب ارائه می‌شود. آنها معمولاً برای تقویت پروفیل‌های پنجره با استحکام اضافی تهیه شده اند تا از ماندگاری و استحکام بیشتری برخوردار شوند. یکی از مزیت‌های آن،  ساخت تقویت کننده سفارشی با ضخامت متنوع بر اساس نیاز است.

-مجوز ROHS

برای اینکه پروفیل های پنجره دو جداره upvc امنیت و ایمنی لازم برای کودکان را داشته باشد، تولید این پروفیل‌ها به روش‌هایی که مطابق با دستورالعمل گواهینامه RoHS است ، ضروری است. این گواهینامه استفاده از مواد سمی را در پروفیل پنجره مدیریت می‌کند و بر اساس استانداردهای ایمنی اروپا تدوین شده است.

پروفیل uPVC با هدف ساخت فریم های ایمن و محکم برای درب و پنجره به وجود آمد و دائماً ظرافت خود را ثابت کرده است. با استفاده از پروفیل‌های دو جداره uPVC ، می توانید از وقفه ها و مزاحمت‌ها جلوگیری کنید. این یک محیط سالم ، ایمن و امن برای زندگی و کار در آنجا فراهم می کند.