پنجره عایق صوتی | پروفیل بست ویژن
بهترین نوع پنجره عایق صوتی کدام است؟
ژوئن 13, 2020
بهترین پنجره برای ساختمان | بازسازی ساختمان | ساختمان لوکس
بهترین پنجره برای ساختمان
ژوئن 15, 2020

پنجره upvc عایق گرد و غبار است.

پنجره upvc عایق گرد و غبار

افزایش آلودگی هوا و آلاینده‌های شیمیایی، انسان‌ها را به استفاده از پنجره‌ upvc عایق گرد و غبار تشویق می‌کند.

آلودگی‌ها و موجودات میکروسکوپی بیماری‌زا یکی از مشکلات بزرگ در زندگی‌های امروزه است زیرا زمینه‌ساز بیماری‌های خطرناک و مزمن می‌شود. در بعضی از مناطق آلودگی ترافیک از جاده‌های اطراف یا گرد و غبار ناشی از صنعت اطراف می‌تواند به معنای کثیف شدن سریع پنجره‌ها باشد، یا اگر در نزدیکی دریا زندگی می‌کنید، اسپری نمک حتی می‌تواند چند مایل در داخل فضا پخش شده باشد. کاهش میزان سرانه باران، قطع درختان، ناقص سوزی بنزین در خودروها و تنظیم نبودن سیستم سوخت رسانی در خودرو از جمله دیگر عوامل افزایش آلودگی هوا هستند. حجم آلودگی چنان افزایش یافته که حتی می توان گفت باز یا بسته بودن پنجره‌ها تفاوتی چندانی در میزان ورود گرد و غبار ندارد زیرا گرد و غبار از ذرات کوچک تشکیل شده است که به راحتی از درزهای بسیار کوچک هم رد می‌شوند. شرایط به گونه ای شده است که تمیز کردن و گردگیری محیط زندگی یکی از وظایف روزانه افراد شده است.

راهکار پیشنهادی

راهکار پیشنهادی برای رفع این مشکل از لحاظ ساختمان سازی استفاده از پنجره های دو جداره یو پی وی سی است.

پنجره‌های دو جداره یو‌پی وی سی می‌تواند از ورود این آلودگی‌ها به محیط داخلی جلوگیری کند و به تبع اثرات منفی آلودگی‌های موجود در هوا را کاهش دهد. تحقیقات نشان می دهد که پنجره با پروفیل یو پی وی سی  عایق گرد و غبار خوبی به شمار رفته است به گونه‌ای که علاوه بر اینکه تقریباً در بیشتر ساختمان‌هایی که تازه ساخته شده اند از این نوع پنجره‌ها استفاده شده است، افراد زیادی هم تصمیم به تعویض پنجره های قدیمی خود با این فناوری جدید کرده اند.

پنجره upvc عایق گرد و غبار |پروفیل upvc بست ویژن

چگونه یک پنجره upvc عایق گرد و غبار می‌شود؟

از لحاظ نحوه ساخت پنجره‌های upvc ، قاب داخلی پنجره به طور کامل در قاب خارجی خود قرار می‌گیرد یا به عبارت دیگر هیچ فضای خالی بین قاب پنجره و بخش متحرک آن وجود ندارد. این همپوشانی کامل که حدود 8 تا 9 میلیمتر در پنجره‌های upvc گسترده است از ورود دوده و گرد و غبار از فضای بیرون به محیط داخل جلوگیری می‌کند.

این موضوع تمیز کردن پنجره را هم راحت‌تر می‌کند، صرفاً با یک پارچه مرطوب می‌توان پنجره را تمیز کرد زیرا گرد و غبار از بیرون بر روی پنجره قرار نگرفته است علاوه بر اینکه پرده، فرش و دیگر لوازم منزل دیرتر پوسیده می‌شوند.

نکات مهم برای بالا بردن کیفیت پنجره upvc در برابر گرد و غبار

موارد مطرح شده در ادامه را می‌توانید برای بالا بردن کیفیت و عمر پ پنجره upvc عایق گرد و غبار به کار گیرید:

  • لاستیک‌های درزگیر را همیشه تمیز نگه دارید تا کثیفی‌ها مانعی برای همپوشانی بین قاب خارجی و قاب اصلی پنجره نباشد.
  • با تنظیم مجدد ابزار و یراق آلات درب و پنجره آن را از حالت رگلاژ خارج کنید.
  • درب و پنجره را با آب و صابون تمیز کنید تا گرد و غبار بر روی درب و پنجره قرار نگیرد.
  • قبل از خرید و نصب پنجره از کیفیت پروفیل به کار رفته در قاب پنجره اطمینان حاصل کنید. پروفیل های upvc بست ویژن با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیشنهاد ما به شماست.
  • آب بندی درزهای اطراف قاب پنجره با دیوار با استفاده از سلیکیون بعد از نصب پنجره، راه ورود گرد و غبار به داخل را می بندد.

 

بهترین نوع پنجره عایق صوتی را بشناسید.

بهترین پروفیل برای پنجره UPVC عایق گرد و غبار چیست؟

قبل از معرفی بهترین نوع پروفیل UPVC باید به این موضوع اشاره کرد که بعضی افراد پنجره های دو جداره با قاب فلزی یا آلومینیومی را به عنوان پنجره دو جداره عایق گردو غبار می‌شناسند. در صورتی که در این پنجره‌ها فقط شیشه دو جداره است و ظاهر آن ها شبیه پنجره‌های دو جداره است. پنجره‌های دو جداره از پروفیل UPVC برای ساخت قاب آن استفاده شده است.

پروفیل یوپی وی سی با کیفیت دارای نسبت مناسبی از ترکیب پلیمر و کربنات کلسیم است. گروه صنعتی بست ویژن یکی از کارآمدترین و شناخته‌ شده‌ترین تولیدکنندگان پروفیل‌های upvc است که ادعا می‌کند پروفیل‌های آن از ورود 99% گرد و غبار به داخل جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید محیطی بدون گرد و غبار و سالم داشته باشید از درب و پنجره‌های upvc را برای محیط کار یا خانه خود نصب کنید.

خوب است بخوانید: بهینه سازی مصرف انرژی با پنجره upvc