چگونه یک پنجره upvc خوب را از بد تشخیص دهیم؟
ژوئن 16, 2020
ویژگی پروفیل upvc
ویژگی پروفیل upvc با کیفیت
ژوئن 20, 2020

مزایای استفاده از پروفیل‌های uPVC  در پنجره ساختمان های لوکس

ساختمان لوکس | پنجره ساختمان

در این مقاله به بررسی مزیت‌های استفاده از پروفیل‌های uPVC در ساختمان‌های لوکس و تجاری پرداخته می‌شود. ساختمان‌های تجاری در هنگام ساخت و ساز نیاز به طراحی دقیق دارند و باید با بهترین مواد موجود در بازار ساخته شوند. این مکان‌ها برای اداره مشاغل و خرید و فروش تعیین شده است و باید دارای عملکرد بالا، زیبا، عایق بندی مناسب، اتصالات سخت افزاری عالی داشته باشد. درها و پنجره‌ها بیش از 60٪ از جذابیت زیبایی شناختی ساختمان‌های تجاری را تشکیل می‌دهند. چه چیزی بهتر از پروفیل‌های uPVC برای افزایش حساسیت ساختمان شماست؟ uPVC تطبیق پذیری، استحکام و دوام خود را بارها و بارها اثبات کرده‌اند.

خوب است بخوانید: بهترین پنجره برای ساختمان

پروفیل‌های یو پی‌وی‌سی در کنار مصالح دیگری که می‌توانند برای نصب درها و پنجره‌ها در یک ساختمان تجاری بکار روند، مزایای بسیاری دارند. در ادامه مزایای استفاده از پروفیل uPVC در یک ساختمان تجاری برشمرده شده است.

6 مزیت استفاده از پروفیل‌های uPVC در ساختمان های لوکس

1-دوام:

پروفیل‌های uPVC بسیار مقاوم بوده و می‌توانند در برابر هرگونه فشار، آسیب و ساییدگی مقاومت کنند. آنها با سطح بالای فناوری و مواد اولیه محکم طراحی شده‌اند. پلیمر uPVC به طور کلی ویژگی‌های مقاومت بالایی را نشان می‌دهند. خرید پروفایل‌های uPVC از یک تولید کننده قابل اعتماد مانند شرکت بست ویژن می‌توانند یک عمر کامل داشته باشند.

2-استحکام قدرت:

پروفیل یو پی وی سی از لحاظ مقاومت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند هر شرایط آب و هوایی را تحمل کنند. در مناطقی که باراندگی یا نور خورشید زیاد است و قاب بیرونی پنجره در معرض آب یا نور شدید است، مقاومت قاب پنجره اهمیت خود را نشان می‌دهد. پوسیده شدن و از بین رفتن قاب درب و پنجره علاوه بر اینکه از زیبایی ساختمان کم می‌کند، امنیت ساختمان را هم پایین می‌آورد.  یک مزیت باور نکردنی در پنجره‌های upvc، امکان استفاده از قفل‌های با امنیت بالا در چند نقطه از قاب است. بنابراین، نگرانی در مورد ایمنی درب و پنجره در ساختمانهای تجاری با استفاده از این پروفیل‌ها رفع می‌شود.

3- نگهداری و تمیز کردن:

پروفیل‌های uPVC تقریباً بدون تعمیر و نگهداری هستند. آنها هرگز دچار پوسیدگی، خوردگی و لکه نمی‌شوند. آنها می‌توانند به راحتی و با  کمک آب و اسفنج تمیز شوند. این مزیت علاوه بر اینکه از هزینه‌ها و استهلاک ساختمان می‌کاهد، نیاز به تعمیر و بازسازی را کم می‌کند.

4- تنظیم دما و حرارت:

یکی از نیازهای یک ساختمان تجاری داشتن حرارت مناسب است.  به غیر از قاب‌های uPVC، تمام مواد دیگری که برای درها و پنجره‌ها استفاده می‌شوند در تنظیم نبودن حرارت داخلی نقش دارند. در پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی به دلیل خاصیت غیر رسانا بودن آن، از ورود هوای بیرون به داخل یا خروج گرمای داخل به خارج جلوگیری می‌شود. این موضوع همانطور که در مقاله‌های گذشته مطرح شد باعث کاهش انرژی مصرفی و هزینه‌ها می‌گردد.

5-سازگار با محیط زیست:

تمام پروفیل‌های uPVC با مواد بدون سرب ساخته می‌شوند. این مواد سازگار با محیط زیست هستند و فضای اطراف ساختمان‌ها را از هرگونه هوای سمی و مسموم دور نگه می‌دارند. ساختمان‌هایی که از این پروفیل‌ها در آنها به کار رفته‌اند محیط تمیزتر و سالم تری را ترویج می‌کنند. یکی دیگر از جنبه‌های سازگار با محیط زیست بودن این پروفیل‌ها  استفاده کمتر از منابع انرژی در پروسه تولید هست.

6-مقاوم در برابر فرسایش:

ساختمانهای تجاری را می‌توان در هر مکانی ساخت به عنوان مثال در مناطق ساحلی، مناطق تپه‌ای و در بزرگراه‌های مناطق شهری. استفاده از پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی، این امنیت وجود دارد که در فصول بارانی، فرسایش یا نشتی وجود نداشته باشد. اگر پروفیل uPVC با کیفیت بالا تولید شود خاصیت ضد آب، ضد شور و رطوبت دارد.

پنجره ساختمان | پروفیل پنجره | بست ویژن

با وجود طیف گسترده‌ای از مزایای پروفیل‌های uPVC به همراه زیبایی آن برای ساختمان های لوکس و بزرگ تجاری چرا از فریم و قاب های دیگر در ساختمان استفاده شود؟ برای بهره مندی از پروفیل با کیفیت بالا و قیمت مناسب، با مشاورین گروه تجاری پتروپویا گرانول آریا – بست ویژن مشورت کنید.